anticonceptie

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw snelle reactie en te beantwoorden op mijn vraag.
Nou had ik na de morning afterpil die ik had ingenomen bloedverlies,
Die sinds gisteren is opgehouden dus maandag 24ste.
Alleen tot nu toe heb ik nadat ik de pil slik elk ochtend diaree of het nou diaree is weet ik niet.
Het is yoghurt achtig en beetje wat loskomt (sorry voor de details)
Maar dan was me vraag kan ik dan alsnog zwanger zijn of worden omdat door de ontlasting,
Zal de pil niet snel opgenomen zijn. Dat de pillen niet hebben gewerkt die ik tot nu toe inslik.
Ik heb geen geslachtgemeenschap meer gehad sinds de dagje van het ongeluk.

Ik dank u heel vriendelijk voor alle hulp en informatie .
En vind het een hele goede site dat jullie klaar staan voor mensen, die jullie nodig hebben.
En ben jullie hartstikke dankbaar ervoor.

Groet

Post Author:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *