lichaam

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb in mei bij jullie kliniek het Implanon staafje laten plaatsen, wat tot nu toe prima werkt. Ik had na de plaatsing alleen bloeding voor 1 maand en daarna viel mijn menstruatie grotendeels uit, met wel eventuele spotting. Maar afgelopen week had ik voor 3-4 dagen bloeding (niet te intensief), maar ik weet niet of dat goed is. Een arts had me verteld dat als ik na maanden nauwelijks/geen bloeding opeens begin te bloeden dat ik terug zou moeten komen. Ik weet niet of dit met iets anders heeft the maken. Ik had ook online gelezen op de Implanon site over de ontwikkeling van “Ovarian cysts” omdat ik voor ongeveer drie maanden een beetje ongemak in mijn rechterzijde ervaar en het niet mijn appendix is. Ik heb geen erge last ervan, het vermindert zelfs en bovendien las ik dat ze met een paar maanden meestal verdwijnen. Denkt u dat alles ok is of denkt u dat er iets niet goed is? Moet ik voor iets opletten?
Ik zit voor studie tot februari in het buitenland, vandaar dat ik niet kan bellen en mijn vraag hier zo uitgebreid stel.

Met vriendelijke groet,

Glendelyn

Post Author:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *